Gadżety reklamowe – jakie mogą być ich przykłady?

gadżety reklamowe

Marketingowcy prześcigają się w kolejnych pomysłach na skuteczną promocję firmy. Nie do podważenia jest fakt, że sporą rolę w odbiorze działań promocyjnych odgrywają zmysły. Jak wykorzystać je w odpowiedni sposób? Przede wszystkim warto pamiętać, że wizerunek przedsiębiorstwa powinno budować się na pozytywnych skojarzeniach.

Oprócz wzroku – wykorzystywanego w całej identyfikacji wizualnej, obejmującej reklamy telewizyjne, bilbordy czy po prostu własne strony internetowe i galerie zdjęć – coraz częściej myśli się także o innych zmysłach. Na przykład o smaku. Większość ludzi uwielbia słodycze i kojarzy je z ciepłą, przyjazną atmosferą – słodkie upominki daje się przecież z okazji świąt czy urodzin, często są sposobem na wyrażenie swoich uczuć. Na tym polu cukierki z logo mogą odegrać wyjątkową rolę i otworzyć nowe horyzonty reklamowe.

Klienci lubią czuć, że firma ich docenia i stara się o ich względy. Lubią też dostawać różnego rodzaju rabaty i gadżety reklamowe. Jeśli do zamówienia doda się im smacznego cukierka z nadrukowanym logo firmy, na pewno będą zachwyceni. Warto jednak wybrać profesjonalnego producenta takich cukierków, który dba o jakość swoich wyrobów. Ponadto trzeba zwrócić uwagę na wygląd nadruku – niekiedy źle wykonane logo działa w sposób odstraszający. Powinno być proste, estetyczne i budzące zaufanie, a więc powinno też dobrze mieścić się na opakowaniu cukierka. Jeśli jest z tym problem, można zawsze przemyśleć sytuację i opracować lepsze logo bądź wykorzystać motyw zastępczy i wysilić wyobraźnię. Na opakowaniu można nadrukować wiele rzeczy. Chociażby zachęcające napisy typu „Dziękujemy za zakupy!” i „Wróć do nas”. Kolejną opcją są optymistyczne życzenia, takie jak „Miłego dnia”. Słodycze reklamowe niewątpliwie dają naprawdę wiele opcji i są skuteczne w promocji!